ربات اسباب بازی لوله ای Sphero 2B

Sphero 2B می تواند اسباب بازی ربات بعدی کمپانی Orbotix ، سازنده توپ های کنترل شونده توسط اسمارت فون Sphero باشد. این ربات لوله ای با سرعت ۱۶ کیلومتر/ساعت از قطعات قابل تعویض استفاده می کند و دارای چرخ ها، تایرها و قالپاق های متفاوت است که برای زمین های مختلف طراحی شده اند.

در Sphero 2B، برخلاف سایر محصولات Sphero که دارای شکل توپ مانندی بودند، Orbotix تصمیم به استفاده از یک طراحی لوله ای با چرخی در هر طرف گرفته است. این عمل به ربات آینده اجازه سرعت در طول ۴٫۳m/s را می دهد.

شکل جدید همچنین قابلیت مانور ۲B را فراتر می برد و قادر به کشیدن ترفندها و پرش های با سرعت بیشتر از این ربات است. وجود یک بدنه پلی کربنات با دوام بدان معنی است که این ربات می تواند در تقریبا تمامی شرایط سالم بماند، تعبیه چرخ ها، تایرها و قالپاق های قابل تعویض نیز به منظور اطمینان از اجرای خوب این ربات در زمین های مختلف می باشد.

۲B از طریق بلوتوث به دستگاه های iOS یا اندروید متصل خواهد شد و قادر به راندن در یک محیط باز است و یا مانند مدل های پیشین برنامه ریزی می شود. Orbotix همچنین در حال کار بر روی افزودن تکنولوژی اینفرارد داخلی در این ربات به منظور ارائه گیم پلی های چند نفره و تعاملی تر می باشد. این دستگاه از طریق USB شارژ می شود.

Sphero 2B که در رنگ های سفید و مشکی در دسترس می باشد، تا اواخر سال جاری به همراه Spheroهای توپی تر به فروش خواهد رسید. انتظار می رود که قیمت این محصول حدود ۱۰۰ دلار باشد.

در زیر می توانید ویدئوی تبلیغاتی از Sphero 2B را تماشا نمایید :

 

دانلود کلیپ