مقدمه :

با توجه به رشد وتوسعه علم وفناوری در سراسر دنیا وبخصوص میهن عزیزمان ایران ، نگاه مارا برای ارتقای دانش فنی فرزندانمان روز به روز حساس تر ومهم تر می نماید. در این حیطه، رباتیک   به عنوان یکی از موثرترین علوم در ساختار پیشرفت تکنولوژی کشور،اکنون در بخش های مختلف آموزشی وصنعتی در حال گسترش است .
گروه رباتیک مبتکران جوان به جهت رشد وپرورش استعداد های بالقوه دانش آموزان وآشنایی دانش آموزان با فنون خلاقیت و متفاوت اندیشیدن و عملی نمودن طرح و ایده های ذهنی خود و ایجاد نگرش مثبت و مهارت کاربردی، برآن شد با اجرای یک سیستم آموزشی پیشرفته ( تئوری وعملی) به عنوان اولین مرکز تخصصی رباتیک توسط گروهی متخصص وفنی بتواند  با  فضایی علمی و تحقیقاتی و پژوهشی گامی موثر هرچند کوچک در جهت ارتقای علمی و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان این منطقه بردارد.

معرفی گروه:

گروه رباتیک مبتکران جوان وابسته به موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان ؛ توسط افرادی تحصیل کرده  در رشته های برق، مکانیک، کامپیوتر  با هدف توسعه و گسترش دانش رباتیک بنا نهاده شده و در حال گسترش فعالیت های خود در سطح استان گیلان و کشور می باشد .
این گروه با بهره گیری از روش های نوین آموزشی اقدام به برگزاری دوره های رباتیک در تمام مقاطع تحصیلی، با همکاری سازمان بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و مراکز دانشگاهی نموده است.
گروه هم اکنون در حال استعدادیابی برای تشکیل تیم های دانش آموزی جهت
  حضور در مسابقات کشوری  و بین المللی می باشد .

 

مزایا و خدمات ویژه طرح آموزش رباتیک :
*  
برگزاری مسابقه در پایان هر ترم 
راه اندازی کارگاه های آموزشی رباتیک و استفاده سایر افراد از فضای بوجود آمده 
راه اندازی سایت اینترنتی 
تجهیز علمی مراکز به  اطلاعات مهندسی و بوجود آوردن کتابخانه مجازی 
انتخاب دانش آموزان نخبه و مخترع در راستای فعالیت های گروه
اسپانسر طرح های انتخابی دانش آموزان در جشنواره خوارزمی
برگزاری اردو های علمی ، فرهنگی ، تفریحی از کارخانجات و پارک علم و فناوری